Inici del projecte Inspira STEAM – Curs 2024-2025

El passat dimecres 25 de febrer vam iniciar les sessions del projecte Inspira STEAM, coordinat a Tarragona per la Universitat Rovira i Virgili.

Aquest projecte té com a objectiu sensibilitzar els i les joves sobre la realitat de les dones en el camp científic i tecnològic, i donar suport a les noies que mostren interès o inquietud per aquestes àrees.

Durant quatre sessions, s’abordaran temes com els estereotips de gènere que ens envolten, les diferents sortides professionals en l’àmbit STEM i el paper de les dones científiques al llarg de la història, amb l’objectiu de proporcionar referents femenins propers i inspiradors.

Inspira STEAM compta amb la col·laboració d’homes i dones que, de manera voluntària i altruista, actuaran com a mentors i mentores. Tots ells/elles desenvolupen la seva activitat professional
en diferents àmbits: acadèmic, empresarial, investigació i gestió.

Amb aquest projecte, continuem fomentant la igualtat d’oportunitats i el coneixement de les professions STEAM entre els i les nostres alumnes!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>