Saps quantes fàbriques del Cola Cao hi ha?

En tot el món només existeix una única fàbrica del Cola Cao.

Durant aquest curs els alumnes de 3er i 4rt de primària de l’escola Joan Salvat Papasseit han visitat la fàbrica Nutrexpa.

Els alumnes van pujar a l’autocar i després de circular durant 10 minuts van arribar a la població de Parets del Vallès, on està situada la fàbrica Nutrexpa (Cola Cao).

A la Nutrexpa es fabriquen productes com Cola Cao, Nocilla i Paladín.

La fàbrica és molt gran i té la peculiaritat de que té panells solars per tal de ser una fàbrica el més ecològica possible. A més a més, es tracta de la única fàbrica de Cola Cao del món.

En arribar ens van donar d’esmorzar, després ens van explicar com es fa el Cola Cao i finalment ens van parlar del projecte NO BULLYING.

Vam acabar l’excursió al Parc de la Linera. A l’autocar de tornada vam cantar cançons i ens vam emportar els nostres regals del Cola Cao.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *