Drets dels infants

El passat dia 20 de novembre era el dia de dels drets dels infants.

Per commemorar aquesta data tan important des de l’escola vàrem decidir dur a terme un projecte al llarg de la setmana, que ha implicat a tot l’alumnat i els professionals del centre i que servirà per decorar el mur de l’escola.

El dilluns dia 20 el projecte es va iniciar. Vam començar el dia presentant i explicant  els 16 drets dels infants als nens i nenes del centre. Tot seguit els nens i nenes de primària, a través del dibuix,  van fer la seva pròpia interpretació i representació d’un d’aquests drets dels infants. Mentre l’alumnat de primària es posaven mans a l’obra amb aquests dibuixos, els nens i nenes d’infantil van estampar les seves mans al mur de l’escola.

El dimarts  els alumnes de cada curs van seleccionar els millors dibuixos de cada classe. Els dibuixos escollits  es van exposar al passadís del centre i durant tot el dia.

El dimecres dia 22 tots els nens i nenes de primària van dur a terme la votació final… Quin dibuix representarà cada dret? Els 16 dibuixos guanyadors es plasmaran en el mur de l’escola!

Va ser el dijous dia 23 quan vam conèixer els 16 dibuixos guanyadors, resultat de les votacions dels nens i nenes del centre i…

FINALMENT, el dia 24 els professionals del centre vam començar a plasmar els dibuixos dels nens i nenes en el mur del centre.

Quin serà el resultat final? En properes publicacions ho podreu veure!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *