Activitat 20 / 24-Abril-2020 / Joc de música i lectoescriptura

Hola, bon dia!!!

Com esteu avui??

Vinga, que avui és divendres!! I per acabar aquesta setmana tant i tant especial i que heu treballat de valent, què us sembla si juguem una estona?? Us ho heu guanyat!!!

Mireu, l’Anna us ha preparat una activitat super divertida, és un joc!! No us dic res més perquè és una sorpresa!! Cliqueu en aquest enllaç:
Joc de música – Sant Jordi

A més, us torno a deixar la cançó que vam estar cantant el dimecres perquè continueu practicant! Segur que ja us la sabeu!!!
Surt sol solet – Sant Jordi

Per acabar, també us deixo uns enllaços amb fitxes, com les que vau fer l’altre dia amb la Laura d’anglès. Però, les fitxes d’avui són de Sant Jordi!!! Ja sabeu que me les podeu enviar per correu i així veuré qué bé que ho feu!! Quan acabeu la fitxa, li doneu al requadre blau que us surti a sota i poseu el meu correu. Aquí us deixo les fitxes:

Quina és la correcta?
Ordena les lletres
Ordena les lletres 2
Trencaclosques
Quantes síl·labes té?
Relaciona la paraula amb el dibuix
Quants hi ha?
Llegeix i relaciona

Ahhh, per cert!
Qui vulgui, pot gravar-se un vídeo recitant el poema que vau escriure ahir i me’l pot enviar al meu correu ( mguti44@xtec.cat ). Espero que us animeu tots!!!

Fins dilluns elefants!!

 

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut