En la pràctica d’avui aprendrem a organitzar el nostre correu utilitzant etiquetes. Del que es tracta és de crear unes etiquetes que ens vagin bé i enganxar-les als missatges que ens arribin o que enviem per més tard poder-los localitzar millor.
El vostre correu el G-mail ja té etiquetes creades. Alguns exemples són: La safata d’entrada, els destacats, els importants, els esborranys
Bé però ara el que volem és crear les nostres i sobretot començar a fer-les servir. Per tant el que us proposo és que mireu aquest vídeo on us ho explico una miqueta i després feu provatures sense por amb el vostre correu i missatges. Quan esteu segurs de que sabeu fer etiquetes i etiquetar podeu fer el següent exercici.
Crear una etiqueta per a cada assignatura.
Etiquetar els missatges amb l’etiqueta corresponent
Fer cerques de missatges utilitzant etiquetes.
Per acabar podeu fer una captura de pantalla (Win+Shift+s) i enviar-m’ho per correu. Aquí teniu una mostra.



