Novetats extraescolars

Les activitats extraescolars aquest curs han començat el 4 d’octubre amb noves propostes com anglès, batucada, ukelele i teatre. Aquest any, amb més activitats programades en horaris similars i coincidents, hem hagut de gestionar els diferents espais on realitzar cada activitat, especialment les noves activitats, que han anat trobant quina era la millor aula on poder-les practicar, sense interferir en altres activitats o dinàmiques de l’escola. El més complicat de gestionar, des del nostre punt de vista, és el servei d’acollida i recollida dels alumnes. Cal demanar a les famílies que siguin puntuals a la recollida dels alumnes, per tal que no hi hagi esperes per part dels alumnes que comencen l’activitat més tard. Caldrà valorar si cal posar més suport durant les hores de les activitats extraescolars per gestionar millor les entrades i sortides i les esperes dels alumnes entre activitats.  La comissió que coordina les activitats extraescolars necessita més persones implicades, perquè la gestió de diferents activitats amb diferents responsables requereix de més col·laboració! Us hi esperem!