Imagina Nabí 2022

IMAGINA NABÍ 2022

El passat dissabte 14 de maig, les famílies, nenes i nens i l’escola vam participar en l’Imagina Nabí.

La diada, organitzada per les famíles de 3er, va permetre realizar tasques de manteniment i millora de l’escola.

Hem cosit molts coixins, hem netejat a fons l’hort i hem arreglat les tanques, hem pintat portes, taules, cadires i passadissos, hem desmontat mobiliari de la biblioteca, hem arreglat taules, cadires i cortines, hem fet manteniment del pati de les travesses…i moltes coses més!!!

Amb l’ajuda de nenes i nens de 5è i 6è curs, el pati del partxis ha quedat ben colorit i preparat per gaudir dels jocs que han pintat.

I, mentre que mares, pares i mestres posavem a punt l’escola, les nenes i els nens es divertien en els diferents tallers de jocs, activitats esportives, manualitats, pintacares, running, dj,…

Al migdia vam gaudir d’un concert en directe del grup “Pubilles Ninja” i durant tota la diada les famílies i nenes i nens de 6è ens van oferir servei de bar.

Moltes gràcies a totes les persones que heu participat i en especial un profund agraïment a les famílies de 3er que s’han implicat des del primer moment i han reprès amb moltes ganes l’Imagina Nabí!!!