Un matí passat per aigua i rialles! ☀️💦
Ahir, els alumnes d’Educació Infantil van gaudir d’una sortida molt especial a la Piscina Municipal d’Estiu d’Esparreguera. La jornada va estar marcada per la diversió, el joc i la convivència en un entorn ideal per combatre les altes temperatures d’aquests dies. Va ser un matí ple d’alegria que, sens dubte, deixarà un gran record entre […]
Un matí passat per aigua i rialles! ☀️💦 Llegeix més »












