LES COLÒNIES, UN PETIT TASTET

Els nens i nenes de l’ escola Montnegre han anat de colònies a Besalú. Aquí teniu un petit tastet amb algunes fotos….

Selvaventura

Què divertit!! Vam tocar, vam olorar, vam escoltar i vam mirar i observar moltes coses… fins i tot vam caminar descalços sobre sorra, pedres, suro, escorça, palla, aigua, fang….. quina sensació !!

La Roca del drac i en Soler de Vilardell

Hem anat a visitar la Roca del drac i hem conegut la llegenda d’en Soler de Vilardell.

Visita al riu Tordera

Els alumnes de 3r han fet una sortida per veure, observar i analitzar el riu Tordera i tota la fauna que allà hi viu.

Mas Casablanca

Hem recorregut tota la granja del Fermí i la Valentina i hem vist molts animals i hem fet moltes activitats super divertides.

AMBIENTS 2N TRIMESTRE 1R,2N,3R.

Aquí teniu un recull de fotos dels ambients de 1r, 2n i 3r. Aquest trimestre hem fet l’ambient de cos i moviment en anglès.

SANT JORDI 2019

A l’escola Montnegre hem celebrat Sant Jordi, i els petits han fet uns tallers molt bonics, han fet galetes i s’ho han passat genial.

TASTEM ELS PRODUCTES DE L’HORT

Ja hem fet collita, i els nens i nenes de 3r hem fet un tastet del que hem recollit a l’hort. Mmmmmmmm, quina gana, estava tot tant bo….

L’escola 21 arriba amb la primavera!!!!

la UNESCO reconeix Escola Nova 21 com a pràctica internacional de referència

La UNESCO demana un ‘paper’ a Escola Nova 21 per explicar com s’està impulsant la Transformació Educativa a Catalunya.

👇

LES DISFRESSES I LES LUPES

Aquest any la temàtica del carnaval 2019 era fer-nos passar per detectius que descobríem unes emocions amagades a l’escola Montnegre!! Vam fer un scape-room i amb les proves les vam trobar!!!

Aqui teniu unes fotos dels tallers que vam fer per construir lupes!!!

PEL CARNAVAL, TOT S’HI VAL!!

El passat mes de febrer va arribar el rei carnestoltes a la nostra escola. Va ser molt divertit i les consignes ens va obligar a fer….

VISITEM LA DEPURADORA

Com arriba l’aigua a la depuradora? Com es depura? Coneixem la depuradora, per que serveix i com s’utilitza.

CONEIXEM EL BARRI DE LA FORÇA

A St. Celoni existeix un barri que es diu Barri de la Força i els alumnes de tercer de primària han anat a descobrir on és i quan va existir, ja que és una mica antic…

MERCABARNA, PEIXOS I PEIXETS!!

Els alumnes de 3r i 4rt van anar a Mercabarna a conèixer i descobrir la vida d’un peix, des de que es pesca fins que arriba a les botigues, un tema molt interessant. Mireu les fotos: