Xerrada entre família i escola

Hola famílies!

L’equip de mestres de P3, P4 i P5 hem organitzat una xerrada per el proper DIJOUS 14 D’OCTUBRE!

Us explicarem detalls de com és el dia a dia dels infants d’infantil a l’escola Marta Mata, com treballem, com podem ajudar als infants a estar millor, tant a casa com a l’escola, de quina manera podem anar junts la família i l’escola per intentar que l’estada del vostre infant al Marta Mata sigui el més meravellosa possible… i moltes novetats i més coses!

Ens faria MOLTÍSSIMA IL·LUSIÓ que poguéssiu connectar-vos i participar.

Per fer que sigui el més interessant possible per a vosaltres us demanem que ens feu arribar via mail totes les preguntes i curiositats que tingueu en relació a que fan els vostres infants al cole, com treballen, o com podríeu vosaltres fer-ho a casa. Així intentarem contestar-les durant la xerrada!