La classe dels veterinaris i veterinàries

A la classe de 3r de Primària ens agraden molt els animals i volem que tots els animals siguin molt feliços i tinguin molta salut. Qui ens pot ajudar?

Aquest curs escolar 2019-2020 els infants de 3r de Primària hem decidit que serem la classe dels veterinaris i veterinàries. A la classe tenim molta curiositat pels animals: què mengen, què els agrada, com juguen, etc. Arran de totes aquestes preguntes ens va sorgir una altra pregunta: qui coneix a la perfecció els animals? Qui sap com cuidar-los millor?

Els primers dies de classe vam fer una pluja d’idees sobre l’ofici dels veterinaris i veterinàries i vam estar parlant dels nostres animals preferits. A l’àrea de plàstica vam decorar la porta de la classe i vam aprendre com es diuen els animals en anglès.

Per això, no s’acaba aquí. Al llarg del curs, anirem realitzant noves activitats i nous aprenentatges sobre l’ofici dels veterinaris i veterinàries i els animals. Estigueu atents i atentes al bloc de l’escola…

La classe dels veterinaris i veterinàries

3r de primària