Continuem actius a casa!

Bon dia! Aquest missatge va destinat a tots els infants de l’escola! Volem proposar-vos diferents recomanacions saludables pels porpers dies. És molt important intentar continuar actius tot i no poder sortir de casa, és per això que volem proposar-vos una pàgina interactiva creada per dos mestres d’educació física amb un munt de recursos.

A la pàgina trobareu moltíssims reptes i propostes, és per això que us animem a enviar-nos vídeos o imatges si en realitzeu alguns o en creeu de nous al correu: aiguamarinaacasa@gmail.com. Si voleu també podeu fer un escrit amb missatges per la resta de companys i companyes de l’escola. Tot això ho anirem publicant a la nostra web i també al Twitter de l’escola!

Fins ben aviat i sobretot, MANTENIU-VOS ACTIUS!!! Una forta abraçada!!!