Sortida a la Granja de tota l’escola

El passat 17 de maig vam poder gaudir d’una jornada fantàstica a la Granja Escola Ability Training Center de Santa Maria de Palautordera. A les 9 del matí vam sortir en autocar en direcció a la Granja i un cop allà ens vam repartir per grups per fer diferents activitats.

Infantil va gaudir d’activitats com muntar a cavall, visitar i conèixer els animals de la granja i una visita al bosc màgic. Cicle inicial va realitzar activitats de comunicació positiva i confiança, cicle mitjà va jugar i superar reptes realitzant treball en equip i cicle superior va fer 3 activitats: muntar a cavall, superar les pors i lideratge positiu.

Us deixem un recull d’imatges de la jornada.