Sant Jordi 2019

Ahir va ser una diada molt especial ja que vam celebrar la diada de Sant Jordi a l’escola!

Durant tota la jornada vam fer activitats especials. Així, al matí cada classe vam fer tallers relacionats amb la llegenda de Sant Jordi, amb la literatura, etc.

A la tarda vam baixar al pati per celebrar els Jocs Florals 2019. Cada classe va exposar el seu plafó amb els treballs de Sant Jordi per a mostrar-los als companys de l’escola i a les famílies.

Tot seguit vam gaudir de l’emotiu acte dels Jocs Florals al qual vam recitar poesia, cantar cançons, ballar danses. També es va lliurar els premis als textos guanyadors de cada classe i, a primària, als guanyadors en cal·ligrafia i dictat.

Per finalitzar vam acabar amb un bon berenar de pa amb xocolata.