Reptes saludables 6è

La classe de 6è hem realitzat el programa de TOMANDO CONCIENCIA SCHOOLS.

Durant tot el segon trimestre hem realitzat unes lliçons i uns reptes, de forma online, que tots ells tracten reptes saludables, com cuidar-nos, hidratar-nos, l’ús de les pantalles en infants, rentar-nos bé les dents, practicar esport, utilitzar el transport públic, entre d’altres.

Per a fer la cloenda del programa hem fet una sortida al CEM la Mar Bella, on ens hem trobat amb totes les escoles i grups que hi han participat.

Complint totes les mesures de seguretat, hem realitzat 7 reptes en forma de joc motriu i hem repassat els continguts dels reptes. I ens ho hem passat d’allò més bé!

Si voleu conèixer una mica més sobre el programa aquí teniu l’enllaç. TOMANDO CONCIENCIA SCHOOLS

També us deixem unes imatges de la jornada, feu clic a la següent imatge.