Repte de la propera setmana!

Al llarg d’aquest curs, els alumnes de l’escola viurem una aventura molt interessant. Hem de construir entre tots una ciutat el més sostenible possible: GREENFIELD.

Cada classe disposa d’un territori per poder construir una petita part de la ciutat. Cada setmana tenim un repte associat a una quantitat de punts, com per exemple el repte de puntualitat, on cada classe podrà aconseguir un total de 100 punts en funció de l’assoliment d’aquest repte.

Com sabrem si hem aconseguit tots els punts del repte?

Entre tots els ciutadans del nostre territori valorarem l’assoliment del repte i decidirem quants punts ens mereixem en una assemblea. Amb aquests punts podem gestionar els nostres recursos de la manera que creiem, estalviant o invertint aquest punts. Amb aquests es podran adquirir diversos edificis i equipaments pel nostre territori.

Tota aquesta història està explicada en aquest enllaç: GREENFIELD!

Per ara, cada classe ja ha triat un nom pel seu territori.

• P3: LES FRUITES.
  • P4: LES FLORS.
  • P5: LES LLUNES.
  • 1r: CANDYLAND.
  • 2n: GODSLAND.
  • 3r: VETERINÀRIES I VETERINARIS.
  • 4t: L’INFINIT.
  • 5è: STARSLAND.
  • 6è: L’AMAZONES.

El repte de 120 punts (10 per infantil) de la propera setmana és…