Quina gran festa de Carnestoltes!!!

El divendres 21 de febrer vam gaudir d’una gran jornada a l’escola! Pel matí vam sortir totes i tots disfressats pel nostre barri per fer una rua amb la geganta Marina! La classe de l’Amazones va animar tota la rua amb una batucada genial.

A la tarda va venir el Rei Carnestoltes a llegir-nos el pregó i vam ballar i cantar! Però no tot acabava aquí… Durant els següents dies hem hagut de complir les diferents consignes que el Rei ens anava dient. Des de portar un llaç o una corbata, un davantal original fins a portar un cap ben divertit.

El darrer dia de consignes va ser dimecres 26, el dia del gran judici final pel nostre Rei carnestoltes. Totes les classes vam votar per decidir si el Rei havia de morir cremat o l’indultàvem i sabeu què? Per unanimitat, tota l’escola va decidir cremar-lo!!!

Quins grans dies hem passat i tal i com va dir el nostre Rei durant el judici… L’any que ve tornarem amb més disbauxa i diversió!

FELIÇ CARNESTOLTES 2020

Feu clic a l’enllaç per veure totes les fotos.