Museu de la xocolata

El passat 9 d’abril, el cicle inicial de l’escola vam anar de visita al museu de la xocolata.
Quan vam arribar ens van explicar la primera part de l’activitat, en la qual vam aprendre diferents peculiaritats del cacau, com el seu origen, procés o sabor.
En la segona part de la visita vam aprofitar fins a l’última gota de xocolata que ens van deixar per a personalitzar els nostres dibuixos, a més de poder menjar-nos les figures quan estaven seques.
Una vegada acabada la visita al museu vam anar juntament amb els nostres companys de 2n a un dels parcs de la Ciutadella per a menjar i aprofitar el dia tan bo que ens va fer fins a la tornada a l’escola.