Exposició dels petits talents al Cosmocaixa

L’alumnat de cinquè de la classe dels Flamencs, després de molts descobriments i experiments fent un treball de recerca i de investigació a l’escola, vam exposar el nostre projecte el dia 5 de maig, en una de les sales del Cosmocaixa.

Aquell dia cadascuna de les escoles allí presents, va haver d’exposar la seva investigació davant dels espectadors d’altres escoles. Vam passar molts nervis, ja que el fet de parlar davant d’un gran públic, imposa molt, però al final ho vam aconseguir i vam acabar satisfets i satisfetes de la feina feta.

A continuació us deixem un vídeo de la nostra exposició! Esperem que us agradi.