El càrrec del mediador i mediadora

Benvolgudes famílies, a l’escola Marta Mata, amb l’objectiu de continuar treballant per a la millora de la convivència, ens iniciem amb el projecte de mediació entre iguals. Tindrem un nou càrrec a les aules de 4t, 5è i 6è. El càrrec de mediador/a en el que participaran 6 persones per trimestre, voluntàries i escollides pel grup. Aquestes persones es formaran i reflexionaran conjuntament durant 6 hores sobre la convivència, els conflictes que sorgeixen a l’escola i com donar-hi resposta positivament. Un cop acabada la formació, podran participar en donar suport i acompanyar l’alumnat d’altres classes a resoldre petits conflictes.
Entenem que la mediació és una oportunitat de resoldre els conflictes i desacords amb companys i companyes de manera positiva i responsable. En un entorn de creixement, d’acceptació, d’aprenentatge i de respecte mutu. I és per aquesta raó que a l’escola Marta Mata també oferim la mediació per resoldre els conflictes que ocorren.

Gràcies per participar-hi.