Celebrem el DENIP

Ahir vam celebrar el Dia Escolar de la No Violènica I la Pau) al llarg de tot el dia. A continuació us explicarem quines van ser les activitats que vam realitzar.

Al llarg del matí vam realitzar diversos tallers per cicles, a Infantil vam decorar el nostre vestíbul amb les gotes de la Pau, a cicle inicial vam decorar les nostres mans amb paraules relacionades amb el DENIP, a cicle mitjà vam gaudir d’un conte i vam escriure desitjos d’allò que canviariem per un món millor i els més grans vam fer uns coloms de la PAU decorats amb missatges, flors per decorar un mural de la pau i també desitjos per a un món amb menys violència.

Després de l’estona d’esbarjo, tots els alumnes de l’escola vam baixar al pati per “Construir la Pau” amb un maó simbòlic amb una paraula o frase que cada un de nosaltres va escriure al llarg de la setmana. Aquest mural el podeu veure a un dels vestíbuls de l’escola.

La jornada va finalitzar amb un gran esdeveniment amb les dues escoles veines del barri: l’escola Sant Ferran i l’escola Pia Luz Casanova. Entre les 3 escoles vam escriure i llegir un manifest de la Pau molt emotiu, ple de desitjos i esperances. Quan vam acabar de llegir el manifest, tots els infants vam ballar i cantar el “Swing de la Pau”. Ens va agradar molt compartir aquest dia amb les altres escoles del barri de Verdum!

Quina diada tant emotiva!

Aquí podeu veure totes les fotografies del dia del DENIP!