Carnestoltes!

Els passats dies, vam celebrar la festa de Carnestoltes a l’escola.

La festa va començar amb l’anúnci de les consignes del Rei Carnestoltes per part de la seva comparsa. Durant tres dies vam fer cas de les excentricitats d’aquest Rei pocasolta vestint-nos d’un sol color, amb roba més gran de la nostra talla o decorant-nos els cabells i el cap.

Divendres després del pati vam fer una petita rua pels carrers del voltant de l’escola, cada classe amb la seva disfressa. Encapçalant la rua anava la nostra jove geganta Marina que ens va mostrar la seva manera de ballar a ritme de la percussió de la comparsa de l’escola.

A la tarda de divendres, per fi vam rebre al Rei Carnestoltes i ens va dir el seu pregó en el que ens demanava diversió. Tot seguit vam continuar la gresca amb el ball de la cançó del grup Grimpallunes “El Rei Carnestoltes”.

La disbauxa d’aquests dies va acabar amb un judici orquestrat per la vella Quaresma i en el qual es va demanar acabar amb els dies de bonança, xerinola i sarau. Vam cantar a Carnestoltes per a acomiadar-se i vam ballar a la vella Quaresma la cançó de Pep Puigdemont per a donar-li la benvinguda.

Finalment l’alumnat de l’escola va decidir que el Rei Carnestoltes a la foguera s’havia d’extinguir.