Beques del ministeri per alumnes amb necessitats específiques

Us comuniquem que el passat dia 8 d’agost varen sortir les ajudes i subvencions del MEFP per alumnes amb NESE A o NESE B on es convoquen, per al curs 2020-2021 les següents ajudes individualitzades:

1. a)Ajudes directes per als alumnes incloent-hi els afectats per TDAH (Trastorn per dèficit d’atenció per hiperactivitat) que requereixin per un període de la seva escolarització o al llarg de tota ella, determinats suports i atencions educatives específiques derivades de discapacitat o trastorns greus de conducta.
  2. b)També podran ser beneficiaris d’ajudes directes dels alumnes afectats per TEA (Trastorn de l’espectre autista) no inclosos en el paràgraf anterior i que requereixin aquests suports i atencions educatives específiques.
  3. c)Subsidis per necessitats educatives especials derivades de discapacitat o trastorn greu de conducta per a famílies nombroses.
  4. d)També podran ser beneficiaris de subsidis dels alumnes afectats per TEA (Trastorn de l’espectre autista), pertanyents a famílies nombroses, no inclosos en el paràgraf anterior
  5. e)Ajudes per a programes específics complementaris a l’educació reglada per alumnat amb necessitat específica de suport educatiu associat a altes capacitats intel·lectuals.

Tota la informació complerta la trobareu en la resolució que us adjunto, o bé consultant  la pàgina web de la convocatòria, on també hi ha l’accés a la petició: http://www.educacionyfp.gob.es/contenidos/estudiantes/educacion-infantil/becas-ayudas-premios/necesidad-especifica-apoyo-educativo.html