Ball final de curs

Com esteu? Estem acabant el curs, probablement de la manera menys desitjada, però no per això volem deixar de fer una celebració de comiat. Us volem convidar a participar AL GRAN BALL DE FINAL DE CURS VIRTUAL!

Per ajudar-nos, ara coneixereu a la Miriam, una alumna de pràctiques de magisteri que fa les pràctiques a la nostra escola.

Com podeu participar?

• Observeu el vídeo de la coreografía.
  • Graveu-vos fent el ball o una de les parts que la Míriam ens ensenya.
  • Envieu el vídeo a aiguamarina1969@gmail.com amb l’assumpte i títol “ball final de curs”.
  • Si no podeu fer totes les parts del vídeo, comenceu per les més fàcils. Podeu enviar diferents parts a mesura que aneu aprenent el ball.

La darrera setmana de curs publicarem el vídeo amb tothom que participi, des dels infants més petits fins als més grans!

A ballar!!!