Enigma Musical

Aquesta setmana serà monogràfic de Taylor Swift! (Suposo que ja us haureu adonat que és una artista que m’agrada molt!). A més, està bé que la coneixeu perquè és una persona que ha lluitat molt per la seva carrera musical, havent de superar molts obstacles que els ha sabut convertir en victòries, i sempre reivindicant el paper de la dona a la indústria de la música.  Espero que us agradi les cançons escollides! (Dedicades als meus mini Taylors 😉).

A continuació, podeu veure les respostes dels enigmes de la setmana passada i la llista dels i les encertants.

RESPOSTA ENIGMA PETITS MÚSICS: Thriller

Nerea

6è B

Ibay

Moltes felicitats!!! Continuem amb un nou enigma musical! Preparats i preparades???

PETITS MÚSICS (1r, 2n i 3r): Quina cançó de les que escoltem comença cantant SENSE MÚSICA DE FONS?

🌟PUNT EXTRA🌟Escolta altres cançons de la Taylor Swift (que no siguin les que escoltem a l’escola) i digues quina t’ha agradat més!

MÚSICS JUVENILS (4t, 5è i 6è): Podries dir algun/a dels/les artistes amb qui la Taylor Swift ha col·laborat cantant? (No val dir el Brandon Urie, que ja surt a les cançons que escoltem aquesta setmana😏).

IMPORTANT: Envieu la resposta a sarai.martinez@escolalledolapobla.cat

(no responeu a aquest article o envieu correus als vostres tutors/es)

⌛Teniu temps fins divendres a les 17.00 h, no s’acceptaran respostes enviades després d’aquest límit ⏳

🤗No oblideu posar NOM, COGNOMS i el CURS🤗

CANÇÓ DE L’ENTRADA DEL PRIMER TORN: WELCOME TO NEW YORK

CANÇÓ DE L’ENTRADA DEL SEGON TORN: YOU NEED TO CALM DOWN

CANÇÓ DE L’ENTRADA DEL PATI: 22

CANÇÓ DE L’ENTRADA DE LA TARDA: ME!

MOLTA SORT!!!