Cançó de Nadal

Ja tenim aquí el festival de Nadal, a primària enguany serà una mica diferent i esperem que us agradi molt. De moment us deixem la cançó final que cantarem tots junts perquè tots la pugueu cantar ja des de casa, papis i alumnes ja que… Llegeix més»

Fades i follets

Durant tota aquesta setmana, al menjador de l’escola hem fet activitats relacionades amb les fades i els follets.
Avui com a cloenda hem tingut un menú especial: sopa d’estrelletes amb boletes de gnom i brou del “barrufet”, hamburgueses de follet amb fruites del bosc ,… L’aspecte… Llegeix més»

El monstre de colors

Fa uns dies ens va visitar El Monstre de Colors, ens ha ensenyat a no fer-nos un garbuix amb les emocions i també que totes barrejades no funcionen bé.

Després hem fet el racó de les emocions. Aquí us deixem una petita mostra del que hem fet.

20161026_152154-copy