PRESENTACIÓ DELS XVI JOCS FLORALS

Un curs més, arriba la setmana dels jocs florals. Aquest any és la XVI edició que els celebrem a l’escola. L’alumnat ja està immers en les seves produccions textuals i artístiques. Us deixem amb el vídeo motivacional, que aquesta setmana ha arribat a cada una… Llegeix més»

CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Un curs més, l’escola Les Mèlies ha participat en el certamen de lectura en veu alta. Enguany se n’ha celebrat la vintena edició. Estem molt satisfets amb la participació del nostre alumnat!

CIRCUIT COMARCAL DE CROS DE L’ALT EMPORDÀ

Un curs més, l’escola Les Mèlies ha participat en el Circuit Comarcal de Cros, organitzat pel Consell Esportiu de l’Alt Empordà conjuntament amb els Ajuntaments, les AFAS i diferents entitats dels pobles a on s’han portat a terme les cinc curses del circuit.
L’alumnat participant passava… Llegeix més»

Comiat 6è

El dijous 22 de juny l’alumnat de 6è es va acomiadar de tot l’alumnat i professorat de l’escola i ens van sorprendre amb uns balls.
Els alumnes de 5è van preparar juntament amb l’Anna, la mestra de música, un regal molt especial per l’acomiadament, una… Llegeix més»

Tallers ODS

Aquest trimestre els alumnes i les alumnes de l’escola hem continuant treballant les ODS. Aquests mesos ens hem centrat a treballar l’objectiu: Acció climàtica.
Per veure les ODS del segon trimestre podeu accedir-hi des d’aqui.
Si el que voleu es veure les imatges d’aquest trimestre, cliqueu… Llegeix més»

4t Sortida Riu Manol

Aquest trimestre hem anat el riu Manol a descobrir l’entorn que ens envolta. Hem pogut banyar-nos el riu i capturar diferents espècies per poder-les estudiar amb en Xavi Vizcaino.
Una experiència molt divertida!
Per veure les imatges clica aqui

6è _ INICIACIÓ AL TENNIS!

Aquest trimestre l’alumnat de sisè ha tingut l’oportunitat de treballar la iniciació al tennis a les classes d’Educació Física. Per portar a terme aquesta unitat didàctica ens va venir a l’escola, un total de quatre sessions, en Pablo, entrenador del tennis Alt Empordà de Figueres.… Llegeix més»