PRIMERA TROBADA AMB LES FAMÍLIES DELEGADES

Avui hem iniciat un nou projecte a l’escola, les trobades amb les FAMÍLIES DELEGADES.

A les reunions d’inici de curs, cada grup va triar una família delegada que assistirà a les reunions. En farem una trobada a cada trimestre i avui ens hem trobat per primer cop.

Ens hem conegut i hem compartit informacions i hem recollit dubtes, neguits i propostes que estudiarem i donarem resposta.

En acabar la sessió, entre totes hem elaborat un cartell que recull els desitjos i allò que esperen les famílies d’aquestes trobades amb unes papallones que volen al voltant del proverbi africà: “Per educar un infant cal tota la tribu”.

1. Alexandra

Estem contents de tenir una representant de l’aula que faci d’enllaç amb l’ED i poder estar més informats de les coses de l’escola i vosaltres de les nostres preocupacions i interessos. A per les següents💪🏻.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *