GUANYADORES DEL DISSENY DE LA PORTADA DE L’INFORMATIU!

Aquest any el concurs per crear la portada de l’edició especial de l’Informatiu PEL DIA DE LA INFÀNCIA I L’ADOLESCÈNCIA, l’han portat a terme nenes i nens de 4t de primària de diferents escoles del poble. I han estat dues nenes de la nostra escola les que han guanyat la convocatòria,  per tant han dissenyat la que serà la portada de l’edició especial. De fet, han estat cinc els infants de la nostra escola que han quedat finalistes del concurs . . .

ENHORABONA A LES GUANYADORES, ALS FINALISTES I A TOTS ELS NOSTRES ARTISTES I LES NOSTRES ARTISTES DE 4T QUE HAN PARTICIPAT AMB GANES, IL·LUSIÓ I MOLTA CREATIVITAT . . .

LES FINALISTES I EL FINALISTA

LES GUANYADORES DEL CONCURS

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *