ELS NENS I NENES DE 4T ESTRENEN EL CURS AMB UN AUTORETRAT LECTOR!
19/09/25
Els alumnes de 4t han començat el curs amb molta il·lusió i energia 😆 . Una de les primeres activitats que han fet ha estat relacionada amb el pla lector, que continuarà acompanyant-los al llarg de tot l’any.
Per donar el tret de sortida, han creat… Llegeix més»


