TALLERS DE CARNAVAL- CM
19/02/26El passat divendres 13 de febrer, els alumnes de tercer i quart de primària vam participar en un taller de carnaval intercicle a l’escola. Durant l’activitat, vam treballar plegats en un ambient molt creatiu i festiu, compartint idees i materials. Vam elaborar màscares i barrets… Llegeix més»


