ELS BASTONERS I TIMBALERS DE P4 AL PARC SAMÀ!
19/11/21
El passat 20 d’octubre els Bastoners i els Timbalers de P4 vam
anar d’excursió. Estàvem tots molt emocionants i amb moltes
ganes de passar-nos-ho bé.
Vam passejar pel Parc Samà, un parc ple d’animals i natura molt
a prop de casa nostra.
Vam passar un dia genial acompanyats d’uns… Llegeix més»

