Menjador escolar

L’AMPA gestiona el servei de menjador de l’escola a través de l’empresa “Més que bo càtering”.

L’horari de menjador és:

• En jornada continuada: de 13h a 15h
  • En jornada de mati i tarda: de 12.30h a 14.30h

La coordinadora del menjador escolar és la Ruth Cuadro
Les famílies interessades en fer ús del servei de menjador caldrà que s’apuntin a les taules de registre que hi haurà a les aules.

En cas d’anul·lació i/o qualsevol modificació heu de notificar-ho abans de les 10h al correu electrònic de l’escola escolajosepfuste@xtec.cat o per telèfon  633905395.

Llista de material del menjador (alumnat que en fa ús 2 o més dies per setmana):

Alumat de I3 Alumnat de I4 i I5 Alumnat d’EP
  • 1 bata de menjador amb veta llarga (marcada amb el nom al davant)
  • 1 ampolla de sabó de mans amb difusor.
  • OPCIONAL: Agenda de menjador pròpia de l’escola (preu 3€, cal demanar-la a la coordinadora del menjador o a la direcció de l’escola)
  • 1 bata de menjador amb veta llarga (marcada amb el nom al davant).
  • 1 llibreta mida A4 o foli per dibuixar
  • OPCIONAL: una bosseta de roba amb raspall de dents i dentifrici
  • OPCIONAL: 1 bata de menjador amb veta llarga (marcada amb el nom al davant).
  • 1 llibreta mida A4 o foli per dibuixar
  • OPCIONAL: una bosseta de roba amb raspall de dents i dentifrici
Finalment, recordeu que cal fer arribar el full SEPA amb les vostres dades a l’escola i li faran arribar a l’AMPA.

MOLTES GRÀCIES PER LA VOSTRA COL·LABORACIÓ!

Normativa de menjador

Menús escolars_juny 2024