CONTACTE: escolajacintverdaguer@xtec.cat

BEQUES DE MENJADOR, LLIBRES I MATERIAL PEL CURS 2020-2021

Benvolgudes famílies:

El Consell Comarcal ha obert el període per omplir la sol·licitud d’ajut individual de menjador socioeconòmic, obligatoris, transport, llibres i material pel curs 2020-2021.

PÀGINA WEB CONSELL COMARCAL

Les sol·licituds s’han d’omplir de forma telemàtica en funció de si són noves o de renovació.

Heu d’omplir la sol·licitud, SIGNAR i fer-lA arribar al correu de l’escola a8028059@xtec.cat amb l’assumpte BECA i nom de l’alumne.

• Menjador: MODEL 4 (juntament amb els DNI de tota la unitat familiar (tenint en compte que els menors de 14 anys no estan obligats a tenir el document) i la documentació acreditativa d’altres situacions.
    • Llibres, activitats i material escolar: MODEL 4 (juntament amb els DNI de tota la unitat familiar (tenint en compte que els menors de 14 anys no estan obligats a tenir el document) i la documentació acreditativa d’altres situacions.

Terminis: del 2 de juny al 19 de juliol ambdós inclosos, omplir la sol.licitud i enviar-la al correu de l’escola juntament amb la documentació requerida.

Degut a la situació excepcional del COVID-19 les famílies que renoveu la sol.licituds rebreu correu electrònic on només haureu de signar (podeu fer-ho amb tablet o mòbil amb el dit) amb això signeu la sol·licitud autoritzant la comprovació de dades al Consell Comarcal per tal que us pugueu evitar tràmits i evitar desplaçaments que posin en risc la vostra salut i la dels demés.

Terminis: del 2 de juny al 14 de juny ambdós inclosos per alumnes ja escolaritzats al centre, aquells alumnes que tinguin germans que començaran de nou també podeu presentar la sol.licitud i documentació dintre d’aquest termini, (aquest any la diferència es que les sol·licituds són individualitzades per cada alumne, per tant per l’alumne ja escolaritzat només haureu de signar i ratificar dades i el nou alumne haureu d’omplir la sol.licitud i enviar-nos-la per correu).

Per qualsevol dubte podeu trucar a l’escola els dijous 4 i 11 de juny de 09:00h a 13:00h al 93 883 31 50 o també via correu electrònic a8028059@xtec.cat

És preferible presentar les sol·licituds via telemàtica, en cas excepcional es farà presencialment amb cita prèvia.