Preinscripció 2024-2025 (calendari, documentació…)

Aquí teniu el calendari per a la preinscripció 2024-2025:

La preinscripció serà totalment telemàtica, les sol·licituds s’han de presentar del 6 de març al 20 de març en aquest enllaç: GENCAT – Suma’t a l’educació que suma, hi haurà dos tipus de sol·licituds al vostre abast, la sol·licitud electrònica si teniu cap mena de certificat digital (DNI-e, idCAT, Cl@ve o certificat digital), i la sol·licitud en suport informàtic, per si no en disposeu de cap. No s’accepten les sol·licituds en paper i no hi haurà cap formulari disponible.

La documentació que haureu d’adjuntar és bàsicament el llibre de família, o document acreditatiu de la filiació, i el document d’identitat de la persona que faci la sol·licitud només en alguns casos, la resta de documentació dependrà dels criteris de prioritat que al·legueu i si es poden verificar interadministrativament o no. Al document de sota ho teniu tot detallat.

Us recomanem tenir tota la documentació que necessiteu adjuntar escanejada o en fotografia de qualitat al mateix dispositiu: PC, tauleta, mòbil, des del que tramitareu la sol·licitud.

Si l’alumne/a per al qual s’està tramitant la sol·licitud ja estava escolaritzat/da a Catalunya, heu de demanar al centre de què prové el codi IDALU (codi identificador de l’alumne), perquè us el demanaran durant el procediment.

Aquests són els criteris de baremació de les sol·licituds presentades:

Excepcionalment, les famílies que tinguin problemes per poder tramitar la sol·licitud poden demanar cita prèvia al següent enllaç, a partir del dia 4 de març, o telefonar a l’escola al 938950956, i reservar dia i hora perquè els ajudem a tramitar-la. El dia de la cita hauran de portar tota la documentació que necessitin segons l’anterior document i la targeta sanitària de l’alumne/a.

Cita prèvia