Llista d’alumnes admesos i llista d’espera

Aquestes són les llistes d’alumnes admesos al nostre centre pel proper curs 2020-2021 i dels que resten a la llista d’espera per si es genera cap vacant. Els alumnes de la llista d’espera resten pendents de què la Comissió de Garanties d’Admissió, que es reunirà al llarg del juliol, els assigni una plaça en algun centre i aquest es posarà en contacte amb ells per tal de formalitzar la matrícula.

LLISTA D’ALUMNES ADMESOS

LLISTA D’ALUMNES EN LLISTA D’ESPERA

Matrícula 2020-2021

PROCEDIMENT PER FER LA MATRÍCULA PEL CURS 2020-2021

El període per fer la matrícula dels alumnes assignats al nostre centre pel proper curs 2020-2021 és del 13 al 17 de juliol ambdós inclosos.

El procediment que han de seguir les famílies per fer aquesta matrícula és el següent:

1r.- Accedir a l’aplicatiu de Cita Prèvia des d’aquest enllaç: CITA PRÈVIA i fer la reserva de dia i hora.

2n.- Omplir aquest formulari de matrícula

3r.- El dia i hora reservats ha de venir només una persona: pare, mare, tutor o tutora legals i portar la següent documentació:

• Formulari de matrícula (aquest que han omplert abans)
  • Fotocòpia del carnet de vacunes de l’alumne/a (només dels fulls on surten totes les vacunes que té l’alumne/a)
  • 2 Fotos carnet de l’alumne/a
  • (NOMÉS PER A P3) Un full amb 10 còpies de la foto de carnet de l’alumne/a

Per a qualsevol dubte poden trucar al telèfon 938950956, o enviar un correu a l’adreça: a8016811@xtec.cat

Pla d’Obertura

Benvolgudes famílies,
aquesta informació és molt important per conèixer com serà el Pla d’Obertura de la nostra escola.

DECLARACIÓ RESPONSABLE  PER A EDUCACIÓ INFANTIL

DECLARACIÓ RESPONSABLE PER A EDUCACIÓ PRIMÀRIA

Cita prèvia preinscripció 2020-2021

Benvolgudes famílies,

aquelles famílies que excepcionalment hagin de venir al centre per tal de fer la preinscripció dels/les seus fills, filles, poden accedir en aquest enllaç: Cita prèvia Escola Josep Andreu Charlie Rivel i reservar cita prèvia per fer el tràmit.

Us recordem que també es pot demanar cita prèvia al nostre centre, per telèfon, trucant al 938950956 de 09:00 h a 14:00 h de dilluns a divendres.

PREINSCRIPCIÓ 2020-2021

⚠️? Atenció famílies‼️.

?PREINSCRIPCIÓ CURS 2020-2021.

? del 13 al 22 de maig.

S’ha de fer ? del 13 al 22 on-line.

? Si la feu on-line, cal enviar el resguard que us facilitarà l’aplicatiu i la documentació al mail del centre a8016811@xtec.cat (o al centre que heu triat en primera opció).

? Rebreu resposta conforme s’ha rebut la documentació.

Excepcionalment ,??‍♀️ o ??‍♂️ del 19 al 22, presencialment al centre amb cita prèvia.

☎️ 93.895.09.56. A partir del dia 13, de 9h a 14h, de dilluns a divendres.
? a8016811@xtec.cat

Aquest és el model de sol.licitud que hauríeu de portar omplert, si no és possible, es recomanable que porteu el vostre bolígraf.

Us deixem informació sobre el nostre Projecte Educatiu.

Ajornament de la preinscripció

Benvolgudes famílies,
a causa de les circumstàncies actuals, i per a la tranquil·litat de totes les famílies que havien de fer la preinscripció en aquests dies, el Departament d’Educació ha anunciat un ajornament de la preinscripció per a tots els ensenyaments.
Us deixem un enllaç a la… Llegeix més»

MOLT IMPORTANT!!!!

Benvolgudes famílies,
degut al comunicat que acabem de rebre del Departament d’Educació, l’escola romandrà tancada des del dia 13 de març fins al 27 de març ambdós inclosos.
Això ens obliga a suspendre les jornades de portes obertes que teniem previstes i afectarà al període de preinscripció… Llegeix més»

#realmentinclusiva

Les direccions, mestres i AFA’s de les escoles públiques del Garraf diem prou davant d’una situació inassumible que hem normalitzat des de fa massa temps.