Tallers internivells

Els tallers internivells es fonamenten en una metodologia activa i vivencial, centrada en la implicació de l’alumnat en el seu propi procés d’aprenentatge. Es promou la interacció entre infants de diferents edats, fomentant els vincles, la cooperació, la responsabilitat i la creació d’una identitat col·lectiva dins del centre. També permeten a l’alumnat conèixer diferents mestres del cicle i generar referents diversos.

A Educació Infantil, es realitzen 3 tallers diferenciats relacionats amb l’expressió artística, la plàstica, l’experimentació, l’expressió corporal o la cuina, entre d’altres. Els tallers són totalment interactius, centrats en l’experimentació i l’autonomia dels infants. Es porten a terme dues tardes a la setmana.

A Educació Primària, l’alumnat es distribueix en dos grups: 1r-2n-3r i 4t-5è-6è. Cada grup realitza 3 tallers rotatius durant una sessió setmanal, i aquests poden canviar cada trimestre. Les propostes es vinculen amb els eixos transversals del currículum, com ara la competència d’aprendre a aprendre, l’autonomia i iniciativa personal, l’emprenedoria, la competència digital o el coneixement del medi natural i social.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut