Grans

CASTANYADA I TARDOR

Aquests dies hem vestit l’escola de tardor i hem preparat un munt d’activitats especials i significatives per aprendre gaudint. Sobretot, ens quedem amb l’alegria i el caliu de tornar a estar tots junts, infants de totes les edats barrejats i famílies participant del dia a dia.  Benvinguda TARDOR!!

CASTANYADA I TARDOR Llegeix més »

Pastissos de Tardor

El dimecres 26 d’octubre la classe de sisè vam fer quatre pastissos per celebrar la Castanyada 🌰. Dos eren de pastanaga, un de moniato i un de carbassa. Ens van ajudar dues mares, la Mirella i la Vanessa. Al dia següent els vam tastar, i ESTAVEN SÚPER BONS!! Emma. Sisè de Primària.

Pastissos de Tardor Llegeix més »

JA SOM A SISÈ!

Hola famílies. Ja som oficialment el curs de sisè! És el nostre últim curs a l’escola, ja som els grans i en un no res estarem a l’Institut i hem d’aprofitar cada moment que ens queda per viure a l’Antoni Gaudí. Aquest serà un curs molt especial, farem i vendrem sabó per a poder anar

JA SOM A SISÈ! Llegeix més »

Presentació grup 5è

Hola a tothom! Som el grup de 5è i és el tercer curs que tenim a la Jennifer com a tutora. Estem descobrint moltes novetats i tenim moltes ganes de començar a preparar el Loco Festival.  Hem decorat unes bosses i les hem omplert amb objectes que ens representen. Ens ho hem passat molt bé

Presentació grup 5è Llegeix més »

Presentació 4rt

Hola a tots i totes! Comença una nova aventura! Som el grup de 4t i tenim moltes ganes de gaudir i d’aprendre coses noves. Aquest any tenim una mestra nova que és l’Ana M. Som un grup molt xerraire i divertit,que ens agrada molt fer moltes activitats com teatre, música, dibuixar…El primer dia vam decorar

Presentació 4rt Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut