Grans
Fem sabó!
Estimades famílies de l’escola, som la classe de sisè. Aquest any la nostra classe també ha fet sabó. I…tindrem la nostra paradeta la Fira de la Puríssima! Estarem els dies 6, 7 i 8 al Parc de la Muntanyeta (molt a prop de la Biblioteca Jordi Rubió i Balaguer). Animeu-vos, aviseu a tots els vostres amics i familiars
Plaques micro:bit, cinquè
La placa Micro:bit és una placa molt intel.ligent, la pots programar i pots crear un rellotge, un termòmetre o un rètol. La classe de cinquè estem aprenent a fer programacions, fins i tot hem creat música i l’hem connectada a uns auriculars. És molt divertit i ens agrada molt. Achraf, cinquè.
Plaques micro:bit, cinquè Llegeix més »
FESTA DE LA MÚSICA
Aquest curs hem celebrat la festa de la música a l’escola cantant tots junts una part de la cançó “Mirada estràbica”, de Xiula i ensenyant-nos, els uns als altres, les nostres produccions artístiques sobre la cançó. Els dies previs hem après com és una mirada estràbica i quins tipus d’estrabisme existeixen. També hem parlat molt
FESTA DE LA MÚSICA Llegeix més »
Donem el tret de sortida al Projecte Global de l’escola!!
Ha arribat el moment de presentar-vos el Projecte d’escola del curs 2022/23. L’acte de presentació ha estat molt emotiu. I el vam poder celebrar tots els nens i nenes de l’escola junts, això ens ha fet molta il·lusió.
Donem el tret de sortida al Projecte Global de l’escola!! Llegeix més »
Sortida al Cosmo- Caixa
El divendres 11 de novembre, la classe de 4t vam visitar el Cosmo Caixa! Al museu ens vam endinsar a l’Sala de l’Univers i vam interactuar amb les diferents propostes que vam anar trobant relacionades amb el nostre projecte: El sistema Solar. Després, vam participar, al planetari, en una activitat relacionada amb l’espai, els
Sortida al Cosmo- Caixa Llegeix més »
Museu de les Matemàtiques
El passat dia 3 de novembre, la classe de 6è vam anar d’excursió al Museu de les Matemàtiques. Vam anar a fer un gimcana. Ens van dividir en grups i ens van donar un mapa amb un llibret de preguntes i havíem de respondre les preguntes sobre el parc de Can Mercader. Quan tothom va
Museu de les Matemàtiques Llegeix més »
Pastissos de tardor
El dijous dia 27, la classe de 4rt vam fer pastissos de tardor. Vam fer un de moniato, dos de pastanaga y dos de carbassa. Ens van quedar boníssims!!!! A més a més, vam gaudir molt fent aquesta activitat i sobretot que ens van ajudar les nostres famílies. Els hi volen donar les gràcies per
Pastissos de tardor Llegeix més »
Consell de la infància
La classe de 4t hem visitat la Sala de Plens de l’Ajuntament per tal de votar democràticament als candidats/es de la nostra classe perquè ens representin al Consell dels infants. Aquí us deixem unes fotos amb els candidats/es. Finalment, la més votada va ser l’Aina.
Consell de la infància Llegeix més »
Fem sabó!
El dimarts 25 d’octubre els nens i les nenes de sisè vam aprendre a fer sabó. Vam fer sabó de cafè i d’àloe. Aquests sabons es vendran per a recollir diners i anar tots junts d’esquiada. El sabó de cafè és nou d’aquest curs, a l’escola no s’havia fet mai. Vam aconseguir fer 60 sabonets,








