JA SOM A P5 !
UAUUU COM PASSA EL TEMPS, JA SOM ELS GRANS D’INFANTIL!!! AQUEST ANY ESTEM SUPER CONTENTS PERQUÈ TORNEM A SER UN GRUP! TENIM MOLTES GANES DE JUGAR, D’APRENDRE, DE COMPARTIR MOMENTS I DE VIURE MOLTES AVENTURES JUNTS! MOLTS PETONETS !!
UAUUU COM PASSA EL TEMPS, JA SOM ELS GRANS D’INFANTIL!!! AQUEST ANY ESTEM SUPER CONTENTS PERQUÈ TORNEM A SER UN GRUP! TENIM MOLTES GANES DE JUGAR, D’APRENDRE, DE COMPARTIR MOMENTS I DE VIURE MOLTES AVENTURES JUNTS! MOLTS PETONETS !!
Hola! Estem molt contents i molt contentes perquè ja som a 2n! Aquestes primeres setmanes hem començat a investigar sobre la Casa Batlló de Gaudí i també ens hem interessat per aprendre coses dels volcans. Ens agrada aprendre moltes coses i explicar historietes. La setmana que ve anirem d’excursió i començarem la piscina, què bé! Els
Benvolgudes famílies, som els nens i les nenes de cinquè i us volem explicar com ha estat la tornada a l’escola… aquest curs estem molt contents perquè tornem a estar tots junts. L’any passat va ser un mica difícil estar separats, i sobretot, entendre perquè ens van separar, va ser complicat, ens sentíem tristos i
Ja som a cinquè! Llegeix més »
Hola tots i totes! Som el grup de 4t i tenim moltes ganes de gaudir de l’escola. Som divuit nenes i set nens i aquest curs comença una nova aventura, amb una classe diferent, en una planta diferent, un curs diferent i tenim una profe diferent, que és la Núria. La Jenni com ha tingut
En aquest enllaç trobareu complet el pla d’organització de l’escola per al curs 21-22 en el marc de la pandèmia PLA D’ACTUACIÓ ESCOLA ANTONI GAUDÍ (versió 10 de setembre del 2021)
PLA D’ORGANITZACIÓ DEL CURS 2021 – 2022 EN EL MARC DE LA PANDÈMIA Llegeix més »