Tercer premi per “Terra i Humans, units de les mans”

FELICITATS ESCOLA!!

Hem rebut el tercer premi del Concurs “Ètica i Ciència” que convoca la Fundació Víctor Grifols i Lucas pel projecte d’escola del curs 15-16 “Terra i Humans, units de les mans”.

Ens n’hem de felicitar tots i totes perquè ha estat un projecte transversal, d’aprenentatge col·lectiu, d’accions transformadores i de participació de tota la comunitat educativa.

Gràcies a la Fundació Grifols pel Premi i pel Reconeixement. Continuarem treballant per i amb la Terra!!!

COMUNITAT EDUCATIVA DE L’ESCOLA ANTONI GAUDÍ

Nadal 2016

BENVOLGUDES FAMÍLIES,
AQUÍ TENIU EL CONCERT DE NADAL QUE  VAREM PREPARAR AMB MOLTES  GANES  I IL·LUSIÓ.
ESPEREM QUE US AGRADIN LES NOSTRES NADALES!!
 APROFITEM PER DESITJAR-VOS BONES  FESTES.

P3:“ Rudolf el petit cérvol”
 Poema: El Nadal dolç

P4:“ Dansa de les bones festes”
 Poema: L’arbre de Nadal

P5:“ The snowflake”
 Poema: La cavalcada de… Llegeix més»

Concert en 360 graus: Els quatre elements

Benvolgudes famílies,

El curs passat, quan vam presentar la Cantata Els quatre elements amb l’Escola Blai Net al Pau Gasol, tècnics de l’Ajuntament van venir a enregistrar el concert en 360 graus. Per gaudir del vídeo, passeu el ratolí, o el dit per damunt la imatge, i moveu-la com vulgueu, i veureu què passa…!

El Complex Esportiu Pau Gasol es va omplir d’art: música, cançó, dansa, pintura i poesia. I els artistes, els nens i nenes de l’escola Antoni Gaudí i les seves mestres i els nois i noies de l’escola de Música i els seus mestres. Ens va acompanyar l’artista etíop Tamrat Gezahegne que dedica la seva pintura als pobles indígenes que defensen de manera autèntica i real, la Terra que ens acull.

Va ser una jornada esplèndida, amb una gran coral de l’Escola Gaudí, la banda de l’escola Gaudí/Blai Net, i l’Orquestra Comunitària de la Blai Net!

CONCERT DE NADAL – 2016

Benvolgudes famílies,

Us convidem al CONCERT DE NADALES per part de tots els nens i nenes de l’escola que celebrarem el dijous, 22 de desembre a les 9’30h del matí a la sala d’actes. L’ordre d’actuació serà de més petits a més grans.

Us demanem que, aquest dia, els vostres fills i filles vinguin vestits amb roba blanca a la part de dalt i negra o fosca a la part de baix.

Recordem que la sortida serà a les 13:00h des de les classes. L’alumnat que es quedi al menjador sortirà a les 15:30h.

Aprofitem per felicitar-vos les festes i ens tornarem a veure el dia 9 de gener.

BONES FESTES

L’EQUIP DE MESTRES

Finalista en el concurs “Ètica i Ciència”

Benvolgudes famílies,

L’escola ha quedat finalista en el concurs “Ètica i Ciència” de la Fundació Víctor Grífols i Lucas pel projecte Terra i Humans, units de les mans. El dia 22 a les 18’30h es farà el lliurament de premis a la Casa Macaya de Barcelona (Passeig de Sant Joan, 108).

English time: Halloween

In our school we like to celebrate Halloween and it is for this reason we have been preparing different activities for several weeks related to this terrifying celebration. Each group has been responsible for a Halloween topic and it has been fun! Do you want… Llegeix més»

Projecte d’escola: ELS INVENTS

El Dimecres 26 d´Octubre, a l’escola es va fer la presentació del projecte. Tot l’alumnat vam anar al gimnàs molt intrigats ja que no sabíem de què anava. A l’escenari hi havia una màquina del temps i dues científiques. De la màquina del temps… Llegeix més»

Inventem instruments

Benvolgudes famílies,
Us convidem a entrar a visitar l’exposició d’instruments que hem inventat a cada classe amb motiu del Dia de La Música, vam convidar a l’inventor Andreu Heredero a visitar la nostra exposició d’instruments. Gràcies per venir Andreu.

img-20161124-wa0006

instruments-04