Declaració de l’Escola Gaudí

El Claustre, l’AMPA i el personal divers de l’Escola Gaudí defensem els principis de l’escola pública catalana, l’escola que defensa els drets fonamentals, els drets humans, socials i democràtics.

Ajut de Menjador 2024-2025

Benvolgudes famílies,
Us informem que s’ha OBERT la CONVOCATÒRIA D’AJUTS DE MENJADOR ESCOLAR PEL CURS 2024-25.
El calendari per poder sol·licitar els ajuts va del 15 d’abril fins al 15 de maig de 2024.
Podeu fer la sol.licitud per Internet amb l’IdCat Mòbil o demanar cita prèvia clicant… Llegeix més»

Fem la Mona!

El dia 22 de març els nens i nenes de Quart van elaborar les seves mones de Pasqua. Feu clic a la imatge per veure les fotos.

Celebració del dia de la Mona

El passat 22 de març, abans de Setmana Santa, vam celebrar el dia de la Mona. Entre tots i totes vam preparar unes deliciosses mones que després vam menjar tots i totes junts al pati. Cliqueu a la imatge per veure més fotos.

Sortida Museu d’Art de Sabadell

Avui dimecres 21 de febrer els nens i nenes de Quart han visitat el Museu d’Art de Sabadell a l’antiga Casa Turull.

Hem après sobre la vida d’aquesta família i com era la vida antigament a la ciutat de Sabadell.

Cliqueu a la imatge per veure més fotos i cliqueu l’enllaç per veure els VIDEOS.

5è GIMNÀSTICA ARTÍSTICA 14 02 24

El dimecres 14 de febrer l’alumnat de 5è va anar al gimnàs municipal de Sabadell. Allà els hi van preparar una sessió de gimnàstica artística.

Després de fer un bon escalfament van fer tombarelles, equilibris i salts. També van poder provar aparells com: barra fixe, barres paral·leles, suelo,…

Aquí us deixem algunes fotos de la sessió.

Esquiada cicle superior

Hola famílies,

El passat divendres vam anar a la Masella amb els alumnes de cicle superior i ens ho vam passar d’allò més bé, ens va fer un dia fantàstic i els nens/es van aprofitar les hores de curset per aprendre una mica a esquiar.

Aquí teniu totes les fotos i vídeos de l’esquiada!

Espero que us agradin!!