A la classe dels grans, aquest curs ens van fer una proposta: llegir el llibre Les bruixes de l’autor Roald Dahl.
Així ho vam fer, i ens va agradar molt. Però a la vegada també ens va fer rumiar d’allò més; sabíeu que les bruixes de debò són dones corrents, que es vesteixen amb roba corrent i porten una vida normal? Ja podeu estar alerta, potser en teniu alguna ben a prop.
A l’hora de plàstica, vam decidir crear unes nines ( “fofuchas” ) que vam convertir en bruixes. Cadascú s’ha imaginat la seva bruixa d’una manera ben diferent!
Com alguns/es ja sabreu, ara estem en plenes votacions. N’hem d’escollir una perquè sigui la nostra representant a la Convenció de Bruixes que es farà de manera virtual i on participen altres escoles de l’Anoia. De totes les bruixes participants, se n’elegirà una, que serà la Reina.
Tots/es els alumnes, mestres i personal que treballa al nostre centre ja han escollit la seva preferida, també pares, mares, avis, àvies i famílies han pogut entrar i dipositar la seva papereta.
I tu, ja has votat?


