OFERTA INICIAL DE PLACES:

Escola: Finestres (Mieres)

Educació Infantil de segon cicle i Educació Primària 2024/2025 Publicació de l’oferta INICIAL de places:

• CURS I3: 1 plaça

Enllaç a la pàgina d’informació i preinscripció d’Educció Infantil de la Generalitat de Catalunya

ROCK DE MIERES:

A L’ESCOLA FINESTRES DEFENSEM LA JORNADA CONTÍNUA

Els nostres arguments…

Gaudir de més temps i temps de qualitat

Com a famílies, l’educació dels nostres fills/es és quelcom prioritari en les nostres vides. Valorem molt positivament, doncs, el fet de poder tenir temps compartit amb les nostres fills/es de manera continuada tota la tarda.

El migdia i el dinar

Som conscients que el temps del migdia és molt important per adquirir uns bons hàbits alimentaris. Gaudir d’aquest temps en família i sense presses són condicions bàsiques per aconseguir-ho.

Extraescolars i l’organització de l’oci

La jornada contínua possibilita als infants realitzar aquestes activitats extraescolars que s’ofereixen en les proximitats de Mieres, i a més, permet a les famílies diversificar el seu oci amb l’oferta cultural, esportiva i de lleure d’Olot i Banyoles.

Un parell d’arguments més

Ens queden, però, dos arguments més, per als quals volem i defensem la continuïtat de la jornada continua al nostre centre. Arguments que exposem ara, com a ciutadans/es i membres de la comunitat escolar.

Un altre concepte pedagògic

Les famílies ens reafirmem en què l’horari de la jornada continua permet a l’alumnat rendir plenament.

La conciliació de la vida laboral i la familiar

Apostem per una societat que avanci cap a un nou paradigma de la gestió de l’horari laboral tendint a la racionalització dels horaris i a una major adequació als horaris europeus.

Conclusió

El suport a la jornada continua és del 100% de tota la comunitat educativa: infants, mestres, famílies i ajuntament; i manifestem la nostra voluntat de continuar amb aquest horari.

Les famílies estem molt agraïdes pel suport rebut per part del Departament d’Educació durant tots aquests anys en què se’ns ha permès fer jornada contínua a la nostra escola.