CaixaForum: Vols viatjar amb mi?
Avui els alumnes de 1r, 2n i 3r han anat al CaixaForum de Barcelona. Han gaudit de l’espectacle “Vols viatjar amb mi?” Un quartet de músics de corda han donat veu a la música de Mozart, Satie o Bernstein. Una bona manera de fer viatjar la imaginació…
CaixaForum: Vols viatjar amb mi? Llegeix més »


