Dia Escolar de la No-violència i la Pau
Un any més celebrem el DENIP amb els nostres alumnes per conscienciar i fomentar la comprensió, el respecte, la tolerància… envers els altres. En aquest acte participa tot l’alumnat des de I3 fins a 6è. Hem volgut fer un mural amb ulls. La simbologia d’aquests ulls, és transmetre als nostres nens i nenes que han de […]
Dia Escolar de la No-violència i la Pau Llegeix més »


