Colònies de 6è
30/05/25El passat 22 i 23 els alumnes de 6è van anar de colònies a la casa el Pinatar a Guaba, Vallès Oriental. Un lloc envoltat de natural immillorable per gaudir de les diverses activitats.



El passat 22 i 23 els alumnes de 6è van anar de colònies a la casa el Pinatar a Guaba, Vallès Oriental. Un lloc envoltat de natural immillorable per gaudir de les diverses activitats.



Un any més tornem a participar en les danses que se celebren al pavelló esportiu de Badalona.


El passat dimecres 21 el Claustre va realitzar la píndola informativa sobre el Suport Vital Bàsic (SVB).

Avui els i les locutores de la RÀDIOFELIU d’I5 són: el Manuel, l’Ibrahim i la Isabel.
Avui els/les locutors/es de la RÀDIOFELIU de 1r són: el Shahmeer, l’Andrew, el Sebastián i l’Aleena.
Avui els/les locutors/es de la RÀDIOFELIU de 1r són: el Mohamad Rida, la María i l’Adam.
Avui els i les locutores de la RÀDIOFELIU d’I5 són: l’Antònia,l’Ayaan i el Mohamed.
En aquest cinquè programa, tenim com a locutors i locutores al Kilian, al Jasnoor i a la Hafça. I en aquesta entrevista tindrem la sort de poder estar amb en Louis Braille.
Esperem que us agradi!
https://agora.xtec.cat/escolafeliuivegues/wp-content/uploads/usu212/2025/05/LBhafca-kilian-Jasnoor.mp3
En aquest quart programa, tenim com a locutors i locutores al José, a la Zannatul i la Manuela. I tindrem el plaer d’entrevistar a la Clara Campoamor. Esperem que us agradi!
https://agora.xtec.cat/escolafeliuivegues/wp-content/uploads/usu212/2025/05/ClaraCJoseZannatulManuela-1.mp3
En aquest tercer programa, tenim com a locutors i locutores al Zouhair, a l’Adam i a la Samaria. I en aquesta entrevista tindrem l’honor d’estar amb en Martin Luther King Jr.
Esperem que us agradi!
https://agora.xtec.cat/escolafeliuivegues/wp-content/uploads/usu212/2025/05/MLKZouhairAdamSamaria-1.mp3
Comentaris recents