Sembra de les faves!

🙂 Comencem l’escola i això significa que els Espígols i els Romanís iniciem la roda vital de l’#EugeniHort! 💚

Som els encarregats i encarregades de plantar, cuidar i ajudar a créixer les faveres. Així ens ho han encomanat els nostres companys i companyes de cicle, les Farigoles i els Eparnallacs!
Ens han fet arribar un grapat de faves que van guardar per a nosaltres, de la collita del curs passat. Així aquest curs els espígols i els romanís podem seguir-ne plantant al nostre hort i continuar amb el cicle anual de l’#EugeniHort!

I us deveu estar preguntant per què ho fem tan aviat, potser?
Doncs ja us anirem explicant més coses a mesura que les anem descobrint, estigueu atent a les xarxes socials de l’escola! Però, de moment, us podem explicar que la favera és una planta anual que la seva sembra, en climes com el nostre, és més recomanada de setembre a novembre. Així que ara és el millor moment per a dur-la a terme.

Hem seguit els següents passos:
1. Hem remenat la terra per tal d’oxigenar-la i que quedés flonja.

2. Hem adobat la terra per fer-la més rica en minerals i nutrients i hi hem afegit terra nova.

3. Hem preparat el reg, estirant les mànegues en diverses files paral·leles.

4. Hem sembrat les llavors en files paral·leles, soterrant-les a 5 o 6 cm de profunditat.

5. Finalment, les hem regat amb moltes ganes .

(Llisqueu les fotografies per a veure’n més!)

Aquest doncs, ha estat el procés de sembra de les faveres.

Si voleu fer-ne el seguiment, amb nosaltres, estigueu atents a les nostres xarxes socials! Us anirem explicant el procés de creixement d’aquesta planta.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *