Plantes aromàtiques: espígol i romaní

Hola!
Sabíeu que les classes de cicle inicial de la nostra escola les anomenem amb noms de plantes aromàtiques? Sí, sí, les classes de primer corresponen als Espígols i Romanís; i, les de segon als Esparnallacs i Farigoles!

I sabeu què? Durant tot el curs anem adquirint coneixement sobre aquestes plantes, aprenem divertint-nos, ens plantegem reptes i en busquem solucions, compartim informació i coneixement, resolem dubtes i ens informem de tot allò que ens inquieta i volem saber.

Durant les primeres setmanes d’aquest curs, tot l’alumnat de primer ens vam preparar per a la plantació de les plantes que corresponien al nostre nom de la classe. Per tant, vam ser els encarregats de plantar romaní i espígol! Ho vam fer a les jardineres del pati d’infantil, un lloc ben especial per a nosaltres, ja que era el nostre pati del curs passat, ara ja hem canviat.

Mireu les fotos! Aneu lliscant cap als costats per a canviar d’imatge!

Alguns i algunes potser ja sabeu que al nostre pati actual també tenim plantació; però fer-ho a les jardineres del pati d’infantil ens ha obert més possibilitats.
De les primeres coses que ens ha permès, ha sigut conèixer i dur a terme el procés de plantació de les nostres plantes, des d’un inici. A més a més, la plantació també ha permès que els companys i companyes d’infantil també puguin anar observant el creixement d’aquestes plantes, que tinguin més verd encara al seu pati i també, si s’hi acosten poden gaudir de l’olor que aquestes plantes transmeten, que és molt característica!

🔊 Estigueu atents i atentes que al llarg del curs us anirem explicant i compartint tot allò que anem descobrint, allò que anem investigant, el què anem fent, creant… en definitiva, tot allò que ANIREM APRENENT SOBRE L’ESPÍGOL I EL ROMANÍ! 💚
I, us animem a que ens comenteu les entrades amb aportacions, dubtes, aclariments, el què vulgueu! Gràcies!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *