Racons de Matemàtiques a 2n

Moltes de les activitats que portem a terme a l’escola, són manipulatives. Tenen la gran avantatge pels nostres alumnes que permeten accedir al coneixement de manera vivencial i és una via d’accés que permet fer connexions entre conceptes diferents de manera més ràpida i efectiva. Una d’elles són els racons de matemàtiques.

Unitats, desenes i centenes

En una de les sessions vam fer un joc de pistes per a poder endevinar nombres. Vam jugar en parelles i fèiem servir unes targetes de preguntes.

En una altra de les sessions, ens va interessar treballar les unitats, desenes i centenes amb el material Montessori. L’objectiu principal era treballar les relacions i canvis existents en la base 10.

Amb el moviment de les peces, els alumnes havien d’anar veient que podien anar canviant al “banc” 10 unitats per una peça de desena (per exemple).

Mireu totes les fotos